لوازم خانگی

مطالبی در مورد لوازم خانگی

لوازم خانگی

مطالبی در مورد لوازم خانگی

هر انچه در مورد لوازم خانگی میخواهید بدانید.

بهترین کرم روشن کننده پوست چیست؟

دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۵۳ ق.ظ

بهترین کرم روشن کننده پوست چیست؟ کرم روشن کننده پوست یکی از واجب ترین کرم هایی است که هر خانوم و یا آقایی برای مراقبت از پوست خود به آن نیاز دارند. صورت انسان یکی از مهم ترین قسمت هایی است که در اولین نگاه همه ی توجه ها را جلب می کند. همچنین علاوه بر این ها اعتماد به نفس شما را هم زیاد می کند. داشتن پوست زیبا باعث افزایش اعتماد به نفس می شود. اما تیرگی و لک پوست در بین بسیاری از افراد معمول و زیاد است. این تیرگی عوامل و دلایل زیادی دارد. به بخشی از آن ها که معمولا عمومی تر است اشاره می کنیم.

دلایل تیرگی پوست صورت

  • ژنتیکی. مهم ترین عامل زیبایی پوست در درجه ی اول ژنتیک می باشد. این موضوع نتیجه ی عکس هم دارد. یعنی ممکن است شما به صورت خانوادگی پوستی زیبا داشته باشید. به این ترتیب پوست شما هم زیبا می شود. اما شاید پوست خانوادگی شما بد باشد یعنی پوست خانوادگی شما هم بد است و یا تیره است. رنگ پوست یک عامل کاملا ژنتیکی می باشد و اکتسابی نیست.
  • آرایش زیاد. آرایش زیاد و استفاده از لوازم آرایشی فیک ممکن است باعث شود پوست شما یکی دو درجه تیره تر شود. این تیرگی قابل رفع است اما شما باید به پوست خود برسید. اگر زیاد آرایش کنید قطعا پوست شما هم خشک می شود و هم تیره و چروک می شود. بنابراین سعی کنید کمتر آرایش کنید و بجای آن بیشتر به پوست خود برسید و هزینه هایی که بابت لوازم آرایشی میکنید را برای کرم های زیبایی و بهبود پوست کنید. اگر هم قصد دارید از لوازم آرایشی استفاده کنید به هیچ عنوان از لوازم فیک استفاده نکنید. سعی کنید لوازم آرایشی را هم به مدت کوتاهی روی صورت خود بزنید. مخصوصا شب هنگام آن را پاک کنید.
  • نور مستقیم آفتاب. نور مستقیم آفتاب بسیار برای پوست مضر می باشد. اشعه های نور خورشید باعث تیرگی و سرطان می شود.  برای جلوگیری از نفوذ این اشعه ها فقط باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. کرم روشن کننده پوست هم می تواند از این اشعه های مضر آفتاب جلوگیری کند.  
  • کم خوابی و استرس. کم خوابی و استرس خود باعث تیرگی پوست می شود زیرا پوست صورت بسیار حساس است و اگر به سلول های آن استراحت ندهید باعث تیرگی و مردگی آن می شوید.

ویژگی های بهترین کرم روشن کننده پوست

  • کرم روشن کننده پوست باید خالی از هرگونه مواد آرایشی مضر باشد.
  • ترکیبات گیاهی. بهترین کرم روشن کننده پوست نباید از مواد شیمیایی باشد یعنی ترجیحا باید از ترکیبات گیاهی باشد تا هیچگونه خطری برای پوست نداشته باشد.
  • اورجینال. هیچگاه از جنس فیک استفاده نکنید. اگر از جنس فیک استفاده کنید ممکن است نتیجه ی عکس بدهد و تیرگی پوست شما را بیشتر کند. بهترین کرم روشن کننده پوست کرمی است که کاملا از مواد اورجینال ساخته شده باشد.
  • قیمت به صرفه. کرم روشن کننده بیشتر برای درمان استفاده می شود. درمان ها معمولا دوره ی 3 ماه به بالا را دارند بنابراین باید از کرمی استفاده کنید که علاوه بر اصل بودن باید قیمت آن هم مقرون به صرفه و اقتصادی باشد تا بتوانند آن را خریداری و مصرف کنند.
  • حاوی ویتامین. کرم روشن کننده و ضد لک باید حاوی ویتامین هم باشد زیرا پوست صورت نیازمند این است که ویتامین های مورد نیاز به آن برسد. ویتامین B , C , A ویتامین های مورد نیاز پوست صورت می باشد.

کرم روشن کننده پوست اورلین یکی از مرغوب ترین و بهترین کرم های روشن کننده می باشد. این کرم حاوی مواد اورگانیک می باشد و به صورت تضمینی برای درمان تیرگی و لکه های صورت استفاده می شود. از طرفی می توانید برای جلوگیری از تیرگی پوست هم از آن استفاده کنید.

  • حانیه بزرگ نیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی