لوازم خانگی

مطالبی در مورد لوازم خانگی

لوازم خانگی

مطالبی در مورد لوازم خانگی

هر انچه در مورد لوازم خانگی میخواهید بدانید.

بهترین روغن آرگان

چهارشنبه, ۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۲۰ ق.ظ

بهترین روغن آرگان چه نوع روغنی می باشد؟ ویژگی های بهترین روغن آرگان چیست؟ روغن آرگان یکی از مهم ترین چیزهایی است که باید برای مو استفاده کنید. یعنی حتما آن را در مراقبت های روتین مویی خود به کار ببرید. اما هر چیزی هم جنس اصلی دارد و هم جنس فیک. برای تشخیص جنس اصلی باید دقت کنید. در اینجا می خواهیم از ویژگی های روغن آرگان بگوییم و سپس بهترین روغن آرگان را توضیح دهیم. با ما همراه باشید.

ویژگی های روغن آرگان

یک روغن آرگان ویژگی های زیر را در بر دارد:

  • آبرسانی و رطوبت لازم به مو. اگر مو خشک باشد تمامی بیماری ها و ریزش مو به سراغ شما می آید. نباید موی خود را خشک نگه دارید. حتما باید توجه داشته باشید که به موهایتان رسیدگی کنید. چربی های سالم مو را از دست ندهید. حمام زیاد رفتن و استفاده از شامپوهای سولفات دار باعث ایجاد خشکی مو می شود. روغن آرگان بعد از حمام به موی سر شما کمک می کند که خشک نشود.
  • لطافت و نرمی مو. موی سر بسیاری از افراد مخصوصا خانم ها به دلیل نخوردن هوای کافی و زیاد بسته بودن، نرمی خود را از دست می دهد و حتی وز هم می شود. وز مو زیبایی مو را از بین می برد بنابراین باید دقت کنید که موی شما اصلا وز نشود. برای جلوگیری از وز شدن نیاز از که از روغن آرگان برای تقویت ساقه های مو استفاده کنید.
  • جلوگیری از موخوره. موخوره ی مو یک بیماری بسیار شایع در بین خانم ها می باشد که اغلب آن را نادیده می گیرند. اما به این موضوع توجه کنید که موخوره را اگر درمان نکنید و جدی نگیرید کم کم رشد بیشتری کرده و به بالای مو می رسد. در نتیجه مجبور می شوید موهایتان را یک جا با حجم زیادی کوتاه کنید. تنها راه درمان موخوره کوتاهی است و تنها راه جلوگیری از ایجاد موخوره هم استفاده از روغن آرگان برای موها می باشد. پس بعد از هر باز حمام از روغن آرگان برای موهای خود استفاده کنید.
  • حاوی انواع ویتامین ها برای مو. مو یک عضو زنده در بدن می باشد که رشد می کند. اگر به آن رسیدگی نشود قطعا از بین می رود و طراوت خود را از دست می دهد. بنابراین باید مواد مغذی لازم برای مو را به آن برسانید. مو همچنین نیاز به ویتامین هم دارد. اگر برای یک مدت طولانی به مو ویتامین و مواد مغذی نرسد، تبدیل به یک موی وز و زشت می شود. روغن آرگان داخل خود تمام ویتامین های لازم را برای مو دارد.
  • تنظیم کننده ی چربی مو. روغن آرگان چربی مو را کاملا تنظیم می کند. یعنی نمی گذارد که خیلی چرب و یا خیلی خشک شود. مقدار چربی لازم و سالم برای مو را در خود نگه میدارد.
  • مناسب برای موهای رنگ شده. وقتی مو را رنگ می کنید ممکن است کمی طراوت و زیبایی خود را از دست بدهد و یا آسیب پذیر شود. اگر می خواهید این اتفاق برای شما پیش نیاید می توانید از روغن آرگان استفاده کنید تا جلوی آسیب بیشتر مو را بگیرد.

 

ویژگی های بهترین روغن آرگان

روغن آرگانی خوب است که ویژگی های زیر را در خود داشته باشد. به طور مثال:

  • مقرون به صرفه. روغن آرگان هم باید مقرون به صرفه باشد و هم جنس اصل باشد. اما گرانی بیش از حد دلیل بر اصل بودن جنس نمی باشد.
  • اورجینال بودن. روغن آرگان بسیار کمیاب است. زیرا فقط در مراکش وجود دارد. بنابراین پیدا کردن روغن آرگانی که اصل باشد کمی دشوار است. شما باید از نمایندگی های رسمی برند ها خریداری کنید.
  • حاوی ویتامین. روغن آرگان اصل باید تمامی ویتامین های مورد نیاز برای مو را در خود داشته باشد.
  • قابلیت ابریشمی کردن مو. بهترین روغن آرگان روغنی است که قابلیت ابریشمی کردن مو را داشته باشد. یعنی بتواند مو را صاف و سالم کند.
  • براق کننده و ترمیم کننده ی موی آسیب دیده. روغن آرگان اصل باید قابلیت براق کنندگی و ترمیم کنندگی را هم داشته باشد. یعنی خاصیت درمانی داشته باشد و بتواند موی آسیب دیده را مثل روز اولش صاف و سالم کند.
  • استفاده ی آسان.  بهترین روغن آرگان روغنی است که بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. یعنی بسته بندی آن طوری باشد که هنگام استفاده از آن راحت باشید.
  • دارای شیشه ی استاندارد. روغن آرگان باید دارای شیشه ی استاندارد باشد. یعنی شیشه ی آن کمی تیره باشد تا در مقابل نور خورشید خراب نشود. 

با توجه به موارد ذکر شده در بالا می توانید روغن آرگان اصل را تشخیص دهید. روغن آرگان اورلین را می توان بهترین روغن آرگان دانست. زیرا کاملا اصل و اورجینال می باشد و شما می توانید آن را به راحتی از نمایندگی رسمی وب سایت اورلین خریداری کنید. ضمانت اصل بودن را هم به شما می دهد. همچنین بعد از یک دوره مصرف متوجه تغییرات زیاد در موی خود می شوید. با ویتامین هایی که در خود دارد می تواند جلوی ریزش موی شما را هم بگیرد. بنابراین به شما پیشنهاد می دهیم از آن استفاده کنید.

  • حانیه بزرگ نیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی