لوازم خانگی

مطالبی در مورد لوازم خانگی

لوازم خانگی

مطالبی در مورد لوازم خانگی

هر انچه در مورد لوازم خانگی میخواهید بدانید.

بهترین شامپو ضد ریزش چیست؟

سه شنبه, ۸ تیر ۱۴۰۰، ۰۵:۱۸ ب.ظ

بهترین شامپو ضد ریزش چیست؟ ویژگی های بهترین شامپو ضد ریزش چیست؟ همانطور که همه ی شما می دانید مو یکی از مهم ترین چیزهایی است که در زیبایی نقش اساسی دارد. در نگاه اول مو بسیار جلب توجه می کند. به همین دلیل داشتن موهایی زیبا و پرپشت آرزوی همه ی افراد می باشد. اما برای داشتن موی زیبا نیاز است که از آن مراقبت کنید. ریزش مو در بین افراد بسیار شایع می باشد. علت های آن هم کاملا متفاوت است. در ادامه می خواهیم علت های ریزش مو را توضیح دهیم. با ما همراه باشید.

علت ریزش مو چیست؟

از جمله علت های ریزش مو که به صورت عمومی در بین همه ی افراد اتفاق می افتد موارد زیر می باشد:

  • ارث. ژنتیکی و ارث در مو و مدل آن بسیار مهم است. اگر به صورت ارثی موی کم پشتی در بین خانواده های شما وجود دارد این را بدانید که ممکن است شما و فرزندانتان هم موهای کم پشتی داشته باشند. اما نگران نباشید روش های زیادی برای جبران کم مویی به صورت ارثی وجود دارد.
  • سشوار و آرایش زیاد مو. سشوار زیاد مو باعث خشکی مو می شود. وقتی مویی خشک باشد آسیب پذیر می شود. بنابراین باید منتظر باشید تا موهای شما شروع به ریزش کند! ریزش مو یکی از نتیجه های خشکی مو است. هیچگاه اجازه ندهید موهایتان خشک شود.
  • شوره و پوسته سر. شوره ی سر باعث می شود مو مریض شود و به مرور زمان باعث ریزش آن می شود. بنابراین باید دقت کنید که موی سر شما دچار شوره نشود.
  • خشکی مو. خشکی موی سر شروع همه ی بیماری های پوست سر می باشد. نباید اجازه دهید که پوست سر شما چربی سالم خود را از دست بدهد و باید آن را کنترل کنید.

 

  • استفاده از شامپوهای نامعتبر. شامپوهایی که سولفات زیادی دارند و یا معتبر نیستند برای مو بسیار مضر هستند. باید دقت کنید که از چه شامپویی استفاده می کنید. ابتدا جنس موهایتان را بشناسید و سپس برای آن شامپویی مناسب در نظر بگیرید.
  • استرس و نداشتن تغذیه ی مناسب. وقتی تغذیه ی شما نامناسب باشد و همیشه از فست فود استفاده کنید ویتامین های واجب به شما نخواهد رسید. در نتیجه موی سر شما هم به درستی از مواد مغذی استفاده نخواهد کرد و به مرور زمان ضعیف و شکننده می شود. استرس هم یکی از عواملی است که باعث ریزش مو می شود.

ویژگی های بهترین شامپو ضد ریزش چیست؟

  • خاصیت ضد ریزشی. شامپویی خوب است که خاصیت ضد ریزشی داشته باشد و این خاصیت را در همان دو الی 3 دفعه ی اول باید نشان دهد.
  • دارای انواع ویتامین ها. شامپو ضد ریزش خوب دارای انواع ویتامین ها می باشد و غذای کامل مو محسوب می شود. باید شامپویی را انتخاب کنید که مکمل غذاها باشد.
  • دارای مواد گیاهی. بهترین شامپو شامپویی است که مواد گیاهی دارد یعنی از مواد غیرشیمیایی در آن استفاده شده است. مواد شیمیایی شاید اثراتش زودتر و سریعتر روی مو نمایان شود اما کاملا گذرا است و از بین می برد شما باید با کمک مواد گیاهی ریزش مو را به صورت دائمی از بین ببرید.
  • ضد حساسیت و آلرژی. وقتی جنس شامپو از مواد اورگانیک و گیاهی باشد قطعا برای همه ی پوست ها مفید است یعنی هیچگونه آلرژی و خطری ندارد.
  • اورجینال و اصل بودن. سعی کنید شامپویی را استفاده کنید که اصل و اورجینال می باشد. یعنی از اصل بودن آن خاطر جمع هستید. می توانید همیشه از نمایندگی ها و داروخانه های معتبر خریداری کنید به این ترتیب از اصل بودن شامپو هم خاطرجمع هستید.

بهترین شامپو ضد ریزش را می توان شامپو ضد ریزش اورلین نامید. زیرا این شامپو کاملا اورگانیک است و از مواد گیاهی در آن استفاده شده است. همچنین این شامپو از مواد گیاهی ساخته شده است و به ریزش مو کمک می کند. علاوه بر این ها باعث رشد مجدد مو هم می شود.

شامپو ضد ریزش اورلین کاملا اورجینال است و این اورجینال بودن را تضمین می کند. زیرا شما آن را از نمایندگی رسمی اورلین خریداری می کنید.  در مورد قیمت آن هم کاملا مقرون به صرفه می باشد.

  • حانیه بزرگ نیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی