لوازم خانگی

مطالبی در مورد لوازم خانگی

لوازم خانگی

مطالبی در مورد لوازم خانگی

هر انچه در مورد لوازم خانگی میخواهید بدانید.

خرید vps آلمان(سرور مجازی آلمان)

چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۴۴ ب.ظ
 
تاریخچه سرور مجازی المان:

سرورمجازی آلمان از دیتاسنتر “هتزنر آنلاین” سرویس می گیرد و پشتیبانی می شود. هتزنر آنلاین در سال 1997 میلادی در کشور آلمان تاسیس شد. در سال 2019 میلادی دارای 21 دیتاسنتر در سراسر کشور آلمان می باشد. vps آلمان پورت قوی و پهنای باند نامحدود دارد. کیفیتی که هتزنر از نظر پورت و شبکه، سرعت بالا، پینگ پایین و مناسب برای ایران دارد را هیچ سرور مجازی دیگری ندارد. از جمله ویژگی های دیگر این سرور می تواند قیمت ارزان و به صرفه ی آن نسبت به بقیه ی vps ها باشد. خرید vps المان مزایای زیادی دارد.

سرور مجازی آلمان (هتزنر آلمان) دارای جدیدترین سخت افزارهای روز می باشد. این سرور دارای قطعاتی مانند Ram ddr4 به همراه فرکانس بالا، هارد اینترپرایزو جدیدترین مدل cpu می باشد

 

ویژگی های vps آلمان:

vps آلمان دقیقا مثل یک سرور مجازی اختصاصی عمل می کند که مستقل و با همان سطح دسترسی اختصاصی می باشد. خرید سرور مجازی آلمان برای کسانی مناسب است که وب سایت آن ها دارای بازدید بالا و مصرف منابع سرور بیش از حد معمول دارند. در این شرایط هاست اشتراکی به تنهایی نمی تواند پاسخگوی آن ها باشد.باتوجه به اینکه vps آلمان در اروپا قرار دارد از شبکه ای کاملا پایدار ساخته شده است.

 

vps آلمان چگونه کار می کند؟

سرور مجازی آلمان از طریق تکنولوژی های مختلف مجازی سازی در بسترها و دیتاسنتر های OVH و Hetzner در کنار حق انتخاب نوع سخت افزار و اتصال به اینترنت گیگابیتی از جمله ویژگی های بارز خرید vps آلمان نسبت به بقیه ی سرورهای خارجی می باشد. این تکنولوژی های مجازی سازی شامل VMvare می باشد. یک سرور فیزیکی به چندین vps آلمان تقسیم می شود که دارای امکانات مختلف می باشد. vps آلمان با توجه به تنظیمات اولیه، سهم خاصی از منابع سرور که شامل منابع پردازنده، پهنای باند، حافظه اصلی و فضای دیسک را دربر دارد و برای شما به صورت اختصاصی سرویس دهی می کند. هر سرورمجازی آلمان به صورت کاملا جدا عمل می کند. این موضوع نشان دهنده ی این می باشد که vps ها می توانند بر روی سیستم عامل های مختلف، نسخه های متفاوت و نرم افزارهای اختصاصی عمل کنند.

جهت مشاوره و خرید vps آلمان با تیم پشتیبانی میهن هاستینگ تماس بگیرید:

 

02122858335

 

ویژگی های خرید VPS آلمان از میهن هاستینگ:

انعطاف پذیریانعطاف پذیری یعنی ارتقاء منابع اختصاص یافته برای یک سرور مجازی آلمان. در این سرویس نیازبه جابه جایی اطلاعات برای دسترسی به منابع بیشتر نیست.

 

مدیریت ویژه: ابزارهای تعبیه شده در VM ware و solus VM، مدیریت سرور مجازی را  بسیار آسان می کند.


ارائه دسترسی ادمیندر خرید VPS آلمان با دسترسی ROOT از طریق ssh و نرم افزار putty در vps های ویندوز با دسترسی admin از طریق ریموت دسکتاپ مدیریت تمامی سیستم عامل و vpsآلمان خودتان را در دست می گیرید.

ظرفیت ارسال ایمیل مناسب 

پنل مدیریت سرور robot

نصب و راه اندازی رایگان سیستم عامل ها در زمان تحویل 

ترافیک نامحدود سرورهای خارج ایران

سرورهای مجازی با پنل تحت وب برای ریبوت روشن و خاموش کردن سرور ارائه می گردند

امکان فعال سازی کارت صدا بر روی سرورهای ویندوزی

پرت ارتباطی بالا: پرت ارتباطی سرور مجازی آلمان 1000 مگا بیت برثانیه است. این یعنی سرعت دانلودی معادل 30 مگابیت برثانیه در سرور مجازی آلمان وجود دارد.

استقاده از کنترل پنل فوق پیشرفته: در سرور مجازی آلمان از ماشین KVM استفاده می شود که دارای پنل مدیریتی بسیار کاملی می باشد. این ماشین تا حد زیادی نیاز کاربران را به پشتیبانی کاهش می دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی